Перейти к контенту
Официальный форум компании Polar Express

patmalone777

Members
  • Число публикаций

    3
  • Регистрация

  • Последнее посещение

Репутация

0 Neutral

О patmalone777

  • Звание
    Newbie
  1. It shows on our internal tracking that the USPS had delivered your package on 12/19 to the address provided to us by the seller (5 South Main Street Polar Express, LLC, Englishtown, NJ 07726) and it was left in the mailbox. If you did not receive your package, I may suggest that you check with your family members or neighbors if they happen to receive a package while you're not around. You can also contact the local post office for assistance. Below is the contact information you might need and your USPS tracking number. Вот такое шоп ответил,А в посылках нет!
  2. Тоесть всё хорошо? оно будет отображаться у меня в посылках? просто адресс доставки не из категории в верхней строке сайта адреса,а вот именно этот! всё придёт на мой склад?извините за тупые вопросы)) впервые заказываю с США))
  3. Добрый день,зарегался у вас и сильно не обратил внимание на вкладку адресса, и отправил на адресс в Ингиштаун,адресс который в низу вашего сайта,как решить данную проблему??
×